Biciclete si Via Ferrata in Cheile Lomului

Tabere cu SufletWeekendul acesta am profitat de vremea superba si am facut o tura inedita in Rezervatia Mali Lom din Bulgaria. Am mers cu bicicletele prin Canionul Lomului, apoi ne-am catarat pe un traseu de Via Ferrata pana la o Manastire straveche, sapata in stanca, iar la final am coborat in rapel!

De dimineata vremea a fost mai racoroasa, apoi insa temperatura a crescut si am avut parte de o adevarata zi de vara:)
Dupa o scurta prezentarea a zonei si a obiectivelor de vazut, ne-am urcat pe bicicleta si am inceput sa pedalam pe malul raului Lomul mic. Cei 10 participanti de diferite nationalitati s-au bucurat din plin de traseul ce serpuieste printr-o zona plina de verdeata,  inchisa intre stancile canionului!
Ajunsi in dreptul Manastirii rupestre, ne-am echipat cu hamuri si am urcat pe traseul de Via Ferrata. A fost o incercare pe care cu totii am gustat-o, indiferent de varsta si de aptitudini:)
Dupa coborarea in rapel, ne-am urcat din nou pe biciclete si am pedalat in continuare pana la Manastirea Sf. Constantin si Elena – o alta biserica rupestra sapata in faleza de calcar veche de milioane de ani!

Iata un film si cateva poze din prima parte a acestei frumoase ture:

 

Foto: Tabere cu Suflet

4 thoughts on “Biciclete si Via Ferrata in Cheile Lomului

Leave a comment