Schi de Primavara

SCHI DE PRIMAVARA - TABERE CU SUFLETSaptamana aceasta am urcat la Cota 2000 unde am avut parte de o noua zi superba de schi! 🙂

De dimineata am schiat in Valea Dorului, unde zapada a fost numai buna, nici foarte moale, dar nici gheata bocna! Am schiat in slalom, dar si in afara partiei, unde am avut ocazia sa incercam schiuri de freeride (Multumim Titi!) 🙂
Dupa pranz soarele a inceput sa dogoreasca, noroc cu un vant racoros care a facut atmosfera cat se poate de placuta:) Pentru ca zapada s-a inmuiat, ne-am luat schiurile in spate si am urcat pe Vf. Scandurari si Vanturis, unde ne-am delectat cu privelistea inspre Platoul Bucegilor si Abruptul Prahovean, apoi am coborat cateva fete nordice.
La final am facut o coborare pe Karp, reusind sa ajungem pe schiuri pana aproape de Cota 1500!

Iata un film si cateva poze din aceasta zi de vis:)

 

 

 

 

Foto: Demi Tipa, Radu Savin
Camera: Demi Tipa
Editare: Radu Savin
Muzica: DJ Azteca, Hang Drum Duo

Leave a comment