Cu rolele si bicicleta in Parc

TabereCuSuflet012De Paste am profitat de vremea frumoasa si am iesit cu bicicletele si rolele in parc. Ni s-au alaturat si o parte dintre monitorii Tabere cu Suflet, asa ca a fost ca o mica reuniune a echipei la final de sezon:)

Dupa ninsoarea de la sfarsitul lui martie, iata ca Primavara a venit brusc! La pranz temperatura a ajuns la 27 de grade, numai bine pentru o plimbare in Parc:)

Nu am stat mult pe ganduri! Ne-am scos bicicletele de la iernat si le-am incalecat cu directia Parcul Titan. Aici ne-am intalnit cu Rares, precum si cu Andra si Calina care au venit cu rolele.
Impreuna am dat doua ture de lac, am salutat pomii infloriti, am admirat lebedele si paunii si ne-am bucurat de  vremea minunata:)

A fost o iesire frumoasa si speram sa repetam experienta cat mai des!

 

 

Foto: Tabere cu Suflet

Leave a comment