Weekend Activ la Schi

TabereCuSuflet030Weekendul acesta am profitat de zapada proaspata si am iesit din nou la Schi:)

In ultima saptamana a nins din plin, asa ca partiile sunt pline de zapada! Impreuna cu 10 copii am urcat la Cota 2000 si am schiat in Valea Dorului si pe Drumul de Vara.
Dupa-amiaza am montat un slalom pe Scandurari, iar copiii s-au intrecut intr-o noua etapa a Cupei Tabere cu Suflet la Schi si Snowboard!

A fost o atmosfera placuta si nici macar ceata nu a putut strica bucuria copiilor:) La final, mai multi dintre ei ne-au intrebat cand mai mergem la schi! In mod normal aceasta a fost ultimul Weekend Activ pe partie, caci de saptamana viitoare plecam in tabere. In aceste conditii insa, daca mai tine zapada, vor mai fi iesiri la schi cu siguranta:)

La aceasta iesire, un copil a participat gratuit prin programul WeCare.

Iata pozele si un scurt filmulet de sambata:

 

Camera & Foto: Tabere cu Suflet

4 thoughts on “Weekend Activ la Schi

Leave a comment