Weekend Activ la Schi

TabereCuSuflet069La inceput de primavara, Iarna revine in forta:) 16 copii intre 5 si 13 ani au profitat din plin si au plecat intr-un nou Weekend Activ la Schi!

Iesirea a avut loc duminica, 25 februarie, la Predeal. Dintre cei 16 copii, 10 au venit cu noi, cu masina, iar cu ceilalti ne-am intalnit direct la munte.

Dupa ce ne-am echipat, ne-am impartit in doua grupe si am urcat pe partie. O grupa a urcat cu banda si a schiat la baza partiei Clabucet, iar cealalta a urcat cu telescaunul si cu teleschiul si a schiat pe partiile Clabucet si Cocosul, pe partia Neagra si prin Padurea Spiridusilor.

La pranz am mancat la Hotel Atelier, apoi am schiat pana s-a inchis si ultimul cablu! La final, ambele grupe au participat la o noua etapa a Cupei Tabere cu Suflet.

Iata un film si cateva poze de la acest Weekend Activ:

 

Foto & Camera: Tabere cu Suflet
Muzica: DJ Azteca

4 thoughts on “Weekend Activ la Schi

Leave a comment